Ik liep steeds achter de feiten aan: lessen voorbereiden op het laatste moment, vergaderingen niet voorbereid, mijn agenda niet op orde. In drukke periodes werkte ik na schooltijd avonden lang thuis, wat veel druk gaf in ons gezin.
In het traject met Josanne heb ik stap voor stap geleerd om:
- mijn agenda écht te gebruiken
- bewuste keuzes te maken en vooruit te plannen
- goede gewoontes te verankeren
- mijn mailbox onder controle te krijgen
Ik heb nu overzicht, rust en hoef mijn werk niet meer ’s avonds te doen.
Ik mocht de tijd nemen om dit te leren, maar ik ben zó blij dat ik dit traject heb gedaan. Ik kan het iedereen aanraden.
oktober ’25